About Me

My photo
shah alam, Malaysia
Do have any for enquirers can call at : ENNIE 012-6689586

Wednesday 7 December 2011

the new experiment

Pagi ni lepas bangun tidur, dengan lemah longlai nyer aku gosok mata pergi ke DAPUR...hehehe...niat nak cari sarapan tapi tak boleh....no no no no....tapi apa yang aku buat kalau tak cari sarapan?...aku pergi cari ROYALE COLLAGEN aku...ngeeee .....bukan apa, dah jadi amalan pagi untuk minum collagen di waktu pagi, itu lah rahsia meminum collagen ....lepas aku minum ....dengan bergegas nya aku pergi mandi...maklumlah dah kerja sendiri ni kena jadual kan diri sendiri juga kan....aku bersiap untuk pergi kedai aku lepas aku dah pastikan badan aku ni dah pakai minyak wangi.........aku pergi awal hari ni coz dah ader orang nak jumpa...alah kak maria.....my stokist...( saper area seri kembangan dengan cyberjaya kalau nak barang kecantikan dan kesihatan kami boleh lah hubungi dia yer )......kitaorang berborak sampai tak sedar dah pukul 11 lebih...tengok hp rupanya ader miss call dari customer kata  nya nak datang beli kopi kat kedai aku ...bukan sikit beb....10 KOTAK......ni tengah tunggu lah dia datang nie.....tapi semalam aku diberi satu produk kecantikan dari HQ aku, so aku cubalah try mula hari ni....nak tunjuk pun tak ader gambar....ubat ni dijamin dapat turunkan berat 2KG DALAM MASA 1 MINGGU.........biar betul kan....tapi hari ni aku baru try makan satu....hehehehe.....kalau betulllllllllllll.....SAPER NAK?...cepat call aku lah yer nanti..........sekarang nie dah pukul 1.30 ptg...perut aku masih kenyang lagi.....oklah tu....tapi malam sebelum tidur nanti aku kena minum ...ni (cuma gambar cawan yang penuh makna bagi aku )....., sebab selapas aku minum MIX FIBER ...perut aku mulalah meragam untuk pergi ke tempat yang orang panggil bilik termenung....bukan apa, perut tengah dicuci usus kan....

sekarang apa yang aku perlu buat ialah, sentiasa amalkan cara peminuman produk aku nie ikut jadual, agar aku dapat jadi macam....hehehe... .....

No comments:

Post a Comment

To order, please fill in this form

Name:
Handphone No
Email Address:
Address
Name of Product Coffea Premix
Ice Lemon Juice Tea
RATU
Soy Collagen
Royale Collagen
Mix Fibre
Trimax Hot Body Shapping
Guarana Coffea
Ice Lemon Tea
Stevia Concentrated Fruity
Alkaline Energy Flask
Amount of payment
Mode of Payment Maybank
CIMB
BSN
Please state your details order here

This online form was provided by Freedback.