About Me

My photo
shah alam, Malaysia
Do have any for enquirers can call at : ENNIE 012-6689586

Wednesday 9 November 2011

COFFEE PREMIX & LEMON JUICE TEA





Kandungan Utama Coffee Premix:
Tribulus Terrestris, Maca, Epimedium Sagittatum, Krimer Tanpa Tenusu, Kopi Arabica, Saw Palmetto, Panax Ginseng, Horny Goat Weed, Sucrose.







 Kandungan Utama Lemon Juice Tea:
Tribulus Terrestris, Maca, Epimedium Sagittatum, Teh Hijau, Perasa Lemon semulajadi, perasa vanilla, Saw Palmetto, Panax Ginseng, Horny Goat Weed, Sucrose.

VIANCO NATURA COFFEE PREMIX
Minuman teh dan kopi berasaskan campuran herba-herba terpilih berkualiti untuk kesihatan lelaki. Diproses dengan cara saintifik supaya peratusan campuran herba adalah tepat mengikut spesifikasi dan keperluan badan untuk menjamin kesihatan sambil merawat organ-organ penting dalaman seperti otak, jantung, hati, limpa, buah pinggang dan paru-paru, membantu memulihkan saraf-saraf didalam badan. Baik untuk melancarkan perjalanan darah. Membantu merawat Impotensi, membantu memelihara kesihatan organ sulit lelaki, membantu menambah ereksi sambil membantu merawat lebih kurang 6,600 capilari darah di dalam organ sulit lelaki, meningkatkan tenaga/stamina, melambatkan klimaks, menambah, memekatkan, menyihatkan sperma dan membantu merawat sambil menghalang pembesaran prostat dan mencegah daripada mendapat kanser prostat. Boleh diminum oleh orang-orang yang mempunyai komplikasi penyakit seperti kencing manis, lemah jantung, darah tinggi, gout dan lain-lain penyakit yang memudaratkan. Minuman Vianco Natura Lemon Juice Tea adalah minuman kesihatan yang disediakan menggunakan bahan mentah semulajadi yang bermutu tinggi dan halal tanpa campuran bahan berkimia. Mengandungi pemanis semulajadi TANPA GULA. 

CARA PENYEDIAAN:
Campurkan satu sachet dengan segelas air suam / sejuk (150ml), Kacau, dan hidang dengan segera. Amalkan pada waktu pagi dan malam selepas makan.

1 Kotak ( 6 Sachet )
Semenanjung Malaysia : RM 85.00
Sabah / Sarawak          : RM 94.00

No comments:

Post a Comment

To order, please fill in this form

Name:
Handphone No
Email Address:
Address
Name of Product Coffea Premix
Ice Lemon Juice Tea
RATU
Soy Collagen
Royale Collagen
Mix Fibre
Trimax Hot Body Shapping
Guarana Coffea
Ice Lemon Tea
Stevia Concentrated Fruity
Alkaline Energy Flask
Amount of payment
Mode of Payment Maybank
CIMB
BSN
Please state your details order here

This online form was provided by Freedback.